Τα μαθησιακά αποτελέσματα που επιδιώκει να επιτύχει το μάθημα είναι:
Σε βάθος κατανόηση ενός διαφορετικού υποδείγματος προγραμματισμού από το διαδικασιακό προγραμματισμό, του αντικειμενοστραφή προγραμματισμού και των πλεονεκτημάτων που συνεπάγεται η ορθή εφαρμογή του.
Απόκτηση πρακτικά εφαρμόσιμων γνώσεων για τον αποδοτικό προγραμματισμό σε μια σύγχρονη γλώσσα αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού (π.χ. C++14, Java, C#, …).
Χρήση διαδεδομένων βιβλιοθηκών (π.χ. STL, Boost κ.α.).
Εξοικείωση με καλές πρακτικές αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού.
Εισαγωγή σε βασικές αρχές αντικειμενοστραφούς σχεδίασης χρησιμοποιώντας την UML.
Εισαγωγή στα Design Patterns και ενδεικτική υλοποίηση ορισμένων από αυτά.
Γενικές Ικανότητες:
Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών.
Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις.
Λήψη αποφάσεων.
Αυτόνομη εργασία.
Ομαδική εργασία.
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων.
Άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής.
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.