We use cookies to analyze our traffic. If you continue to use our website, you consent to the use of our cookies.Ok I agree!

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ

Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Κύριος στόχος του μαθήματος, είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν τη βασική τεχνογνωσία ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν, να συντηρήσουν αλλά και να αναβαθμίσουν εφαρμογές πολυμέσων.

  • Η Επεξεργασία και παραγωγή συγκεκριμένου πολυμεσικού προϊόντος.
  • Η εμπειρία στην διαδικασία σχεδίασης πολυμεσικής εφαρμογής.
  • Η αξιολόγηση των εφαρμογών πολυμέσων.
  • Η επαφή με αποθηκευτικά μέσα και πραγματική διαδικασία παραγωγής πολυμεσικών προϊόντων.




Γενικές Ικανότητες:

Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:

  • Αυτόνομη εργασία.
  • Ομαδική εργασία.
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον.
  • Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον.




Περιεχόμενο Μαθήματος:

  • Οι Εφαρμογές των Πολυμέσων: Ταξινόμηση Των Εφαρμογών Πολυμέσων (Ενός Χρήστη, Πολλών Χρηστών, Περιγραφή Μερικών Δικτυακών Εφαρμογών Πολυμέσων, Audio-Video Interpersonal Εφαρμογές, Εφαρμογές Μοιραζόμενου Χώρου Εργασίας).
  • Διανομή audio-video.
  • Video on Demand (VoD) .
  • Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Multimedia Server-Based Applications.
  • Networked Hypertext and Hypermedia.
  • World-Wide-Web.
  • Πεδία Εφαρμογών.
  • Εκπαίδευση (training), Οικονομικά Οφέλη, Παιδεία (education), Περίπτερα (kiosks), Τα Πολυμέσα στο Γραφείο, Τα Πολυμέσα στο Σπίτι Ανάπτυξη Εφαρμογών Πολυμέσων Ιδιαιτερότητες των Εφαρμογών Πολυμέσων.
  • Μεθοδολογία Ανάπτυξης.
  • Ανάλυση και Σχεδιασμός..
  • Δημιουργία του Υλικού
  • Συντήρηση.
  • Εργαλεία Ανάπτυξης Εφαρμογών Πολυμέσων (Κατηγορίες Εργαλείων που Χρησιμοποιούνται, Εργαλεία Ανάπτυξης Εφαρμογών Πολυμέσων, Κλασσικές Γλώσσες Προγραμματισμού και Πολυμέσα).
  • Δίκτυα Πολυμέσων.
  • Ιδιαίτερες χαρακτηριστικά των Δικτύων πολυμέσων..
  • Απόδοση δικτύων Πολυμέσων (Συντελεστές απόδοσης δικτύων)
  • Quality of Service.
  • Multicasting .
  • Virtual Reality & VRML (Ιστορική Εξέλιξη, Τρόπος λειτουργίας Virtula Reality, Εντολές και παράμετροι της VRML, Εφαρμογές της Virtual Reality, Πηγές της Virtual Reality).
  • Εργαστήριο μαθήματος: Στο εργαστήριο για την επίτευξη των σκοπών μπορεί να χρησιμοποιηθούν χαρακτηριστικά εφαρμογές όπως: εφαρμογή συγγραφής Πολυμέσων (πχ Director, Authorware, Flash) για εργαστηριακή χρήση ή (πχ 3 D Studio)