We use cookies to analyze our traffic. If you continue to use our website, you consent to the use of our cookies.Ok I agree!

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Οι μαθησιακοί στόχοι το μαθήματος συνοψίζονται στα εξής:

  • Να δημιουργεί ένα απλό έγγραφο απαιτήσεων λογισμικού.
  • Να αναλύει απαιτήσεις λογισμικού και να σχεδιάζει αντικειμενοστραφές λογισμικό, χρησιμοποιώντας τεχνικές ανάλυσης και μοντέλα UML.
  • Να υλοποιεί τον σχεδιασμό σε αντικειμενοστραφή γλώσσα..
  • Ο φοιτητής θα γνωρίζει επίσης αρχές και μεθόδους ευέλικτης ανάπτυξης λογισμικού.




Γενικές Ικανότητες:


Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:

  • Αυτόνομη εργασία.
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
  • Εισαγωγή στην διαχείριση έργων ανάπτυξης λογισμικού.




Περιεχόμενο Μαθήματος:

  • Δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμικού.
  • Επαναληπτικές διαδικασίες σε αντιπαραβολή με την διαδικασία καταρράκτη, ευέλικτες διαδικασίες, συζήτηση των αρχών του.
  • Μανιφέστου για την ευέλικτη ανάπτυξη λογισμικού.
  • Σύντομη εισαγωγή στο Scrum και τον ακραίο προγραμματισμό.
  • Τεχνολογία απαιτήσεων: δραστηριότητες διαχείρισης απαιτήσεων.
  • Αρχές καλών απαιτήσεων και καλού εγγράφου απαιτήσεων.
  • Μοντέλα απαιτήσεων, λειτουργικές και μη λειτουργικές απαιτήσεις, περιπτώσεις χρήσης, ιστορίες χρηστών.
  • Μοντέλα UML με έμφαση στα διαγράμματα δραστηριοτήτων, κατάστασης, κλάσεων, αντικειμένων, και ακολουθίας.
  • Μετατροπή του σχεδιασμού με διαγράμματα κλάσεων και ακολουθίας σε υλοποίηση με αντικειμενοστραφή γλώσσα.
  • Τεχνικές ανάλυσης απαιτήσεων λογισμικού για την δημιουργία μοντέλου κλάσεων, γλωσσική ανάλυση.
  • Κλάσεις, αρμοδιότητες και συνεργασίες.
  • Κατηγορίες κλάσεων ορίου, ελέγχου, και οντότητας.
  • Εισαγωγική συζήτηση αρχών αντικειμενοστραφούς ανάπτυξης και πρακτικών καλού προγραμματισμού.
  • Απλό παράδειγμα αντικειμενοστραφούς ανάπτυξης με UML, από την δημιουργία της απαίτησης ως την υλοποίηση σε αντικειμενοστραφή γλώσσα.
  • Καθοδηγούμενη διδασκαλία της υλοποίησης αυτού του παραδείγματος στο εργαστήριο.
  • Καθοδήγηση προαιρετικού μικρού ατομικού έργου ανάπτυξης λογισμικού.