We use cookies to analyze our traffic. If you continue to use our website, you consent to the use of our cookies.
Ok I agree!
University
of Ioannina
THE DEPARTMENT
The aim of the Department
Actions
Social Responsibility
Support for Students with Needs (SEN)
Research Projects
Educational Workshop
EDUCATION
Organization
Informatics & Telecommunications (NPS)
Lifelong education
First year students
Partnerships
Student care
Quality Policy
Certification & Evaluation
RESEARCH
Members
Obtaining a University Degree
Data Use & Management
Students
USEFUL
SECRETARIAT
Qualifying Examinations
Postgraduate Studies Programmes
Research Laboratories
Secretariat & Forms
IEK Qualifying Examinations
QUALITY ASSURANCE
Secretariat
Quality indicators (QPIs)
Examination Regulation
NEW STUDENTS
/
STUDENTS
/
PROFESSORS
/
SECRETARIAT
/
ALUMNI
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Home
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Οι μαθησιακοί στόχοι το μαθήματος συνοψίζονται στα εξής:
Να δημιουργεί ένα απλό έγγραφο απαιτήσεων λογισμικού.
Να αναλύει απαιτήσεις λογισμικού και να σχεδιάζει αντικειμενοστραφές λογισμικό, χρησιμοποιώντας τεχνικές ανάλυσης και μοντέλα UML.
Να υλοποιεί τον σχεδιασμό σε αντικειμενοστραφή γλώσσα..
Ο φοιτητής θα γνωρίζει επίσης αρχές και μεθόδους ευέλικτης ανάπτυξης λογισμικού.
Γενικές Ικανότητες:
Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:
Αυτόνομη εργασία.
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
Εισαγωγή στην διαχείριση έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμικού.
Επαναληπτικές διαδικασίες σε αντιπαραβολή με την διαδικασία καταρράκτη, ευέλικτες διαδικασίες, συζήτηση των αρχών του.
Μανιφέστου για την ευέλικτη ανάπτυξη λογισμικού.
Σύντομη εισαγωγή στο Scrum και τον ακραίο προγραμματισμό.
Τεχνολογία απαιτήσεων: δραστηριότητες διαχείρισης απαιτήσεων.
Αρχές καλών απαιτήσεων και καλού εγγράφου απαιτήσεων.
Μοντέλα απαιτήσεων, λειτουργικές και μη λειτουργικές απαιτήσεις, περιπτώσεις χρήσης, ιστορίες χρηστών.
Μοντέλα UML με έμφαση στα διαγράμματα δραστηριοτήτων, κατάστασης, κλάσεων, αντικειμένων, και ακολουθίας.
Μετατροπή του σχεδιασμού με διαγράμματα κλάσεων και ακολουθίας σε υλοποίηση με αντικειμενοστραφή γλώσσα.
Τεχνικές ανάλυσης απαιτήσεων λογισμικού για την δημιουργία μοντέλου κλάσεων, γλωσσική ανάλυση.
Κλάσεις, αρμοδιότητες και συνεργασίες.
Κατηγορίες κλάσεων ορίου, ελέγχου, και οντότητας.
Εισαγωγική συζήτηση αρχών αντικειμενοστραφούς ανάπτυξης και πρακτικών καλού προγραμματισμού.
Απλό παράδειγμα αντικειμενοστραφούς ανάπτυξης με UML, από την δημιουργία της απαίτησης ως την υλοποίηση σε αντικειμενοστραφή γλώσσα.
Καθοδηγούμενη διδασκαλία της υλοποίησης αυτού του παραδείγματος στο εργαστήριο.
Καθοδήγηση προαιρετικού μικρού ατομικού έργου ανάπτυξης λογισμικού.
Facebook
Instagram
Tweeter
Linkedin
Youtube