Χρησιμοποιούμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας. Οκ Συμφωνώ!
Ο σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των σπουδαστών με τις βασικές αρχές και έννοιες του προγραμματισμού και η απόκτηση θεμελιωδών γνώσεων των αρχών και των περιορισμών της γλώσσας προγραμματισμού C.
Με την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα γνωρίζουν πως:
Να δημιουργούν, να μεταγλωττίζουν και να τρέχουν ένα πρόγραμμα σε C.
Να αναγνωρίζουν τους τύπους δεδομένων που υποστηρίζει η γλώσσα προγραμματισμού C.
Να δηλώνουν μεταβλητές και να τις αναθέτουν τιμές.
Να διαβάζουν δεδομένα από το πληκτρολόγιο και να τα εμφανίζουν στην οθόνη με χρήση των συναρτήσεων βιβλιοθήκης scanf() και printf(), αντίστοιχα.
Να γράφουν εντολές σε C χρησιμοποιώντας αριθμητικούς τελεστές, τελεστές σύγκρισης, λογικούς τελεστές, συνδυαστικούς τελεστές, τελεστές bit και τελεστές ολίσθησης.
Να ελέγχουν τη ροή ενός προγράμματος με χρήση των εντολών if-else και switch ή με χρήση του τριαδικού τελεστή.
Να δημιουργούν και να εκτελούν επαναληπτικούς βρόχους με χρήση των εντολών for, while και do-while.
Να δηλώνουν και να υλοποιούν συναρτήσεις και να χρησιμοποιούν τις δημοφιλέστερες έτοιμες συναρτήσεις από τις βιβλιοθήκες της.
Να ξεχωρίζουν την κλήση συνάρτησης με χρήση τιμής από την κλήση συνάρτησης με αναφορά και να μπορούν να υλοποιούν και να χρησιμοποιούν τέτοιου είδους συναρτήσεις.
Να χειρίζονται τον τύπο δεδομένου char και να δημιουργούν και να χρησιμοποιούν αλφαριθμητικά είτε με σημειογραφία πίνακα είτε με σημειογραφία δείκτη.
Να δημιουργούν και να χειρίζονται μονοδιάστατους και δισδιάστατους πίνακες.
Γενικές Ικανότητες:
Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση των απαραίτητων τεχνολογιών.
Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις.
Λήψη αποφάσεων.
Αυτόνομη εργασία.
Προαγωγή ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
Ανάλυση απαιτήσεων για επίλυση προβλημάτων.
Ικανότητα αφαίρεσης στη μοντελοποίηση προβλημάτων.