Περιγράφονται τα μαθησιακά αποτελέσματα του μαθήματος οι συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες καταλλήλου επιπέδου που θα αποκτήσουν οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος.
Ο φοιτητής αποκτά υπόβαθρο (γνώσεις και εμπειρία) στην διαχείριση επιχειρησιακών διαδικασιών και στα πληροφοριακά συστήματα επιχειρήσεων (συστήματα ERP, CRM, επιχειρηματικής ευφυίας, ηλεκτρονικού εμπορίου, και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης).
Γενικές Ικανότητες:
Αυτόνομη εργασία
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Η έννοια των πληροφοριακών συστημάτων επιχειρήσεων και διοίκησης (business/enterprise information systems, management information systems).
Οδηγοί αξίας και πιθανά οφέλη των εταιρειών από την χρήση πληροφοριακών συστημάτων.
Ολοκλήρωση δεδομένων και διαδικασιών, αυτοματοποίηση και βελτιστοποίηση, υποστήριξη αποφάσεων.
Μεθοδολογίες υλοποίησης πληροφοριακών συστημάτων στις εταιρείες, κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας, μέτρηση της απόδοσης της υλοποίησης στις εταιρείες.
Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) και συστήματα CRM, κύκλος ζωής πελατειακής σχέσης, διαδικασίες μάρκετιγκ, πωλήσεων, και υπηρεσιών μετά την πώληση.
Εισαγωγή στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση, εταίροι και κατηγορίες αλληλεπιδράσεων, επιχειρησιακά μοντέλα, οδηγοί αξίας και οφέλη εταίρων, υποστηρικτικές τεχνολογίες, ειδικές κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.
Εισαγωγή στην επιχειρηματική ευφυία.
Τεχνολογίες επιχειρηματικής ευφυίας.
Υλοποίηση πληροφοριακών συστημάτων επιχειρήσεων στις εταιρείες.
Η διεθνής και ελληνική αγορά των πληροφοριακών συστημάτων επιχειρήσεων.