Χρησιμοποιούμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας.
Οκ Συμφωνώ!
Πανεπιστήμιο
Ιωαννίνων
ΤΟ ΤΜΗΜΑ
Χαιρετισμός Κοσμήτορα
Στόχος του Τμήματος
Οργάνωση
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Προσωπικό
Κοινωνική Ευθύνη
Δράσεις
ΣΠΟΥΔΕΣ
Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών (ΝΠΣ)
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (ΠΠΣ)
Διεθνείς Συνεργασίες (Erasmus+)
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπόνηση Διδακτορικών Διατριβών
Δια βίου εκπαίδευση
Επαγγελματικα Δικαιωματα
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
ΕΡΕΥΝΑ
Ερευνητικά Εργαστήρια
Ερευνητικά Έργα
Συνεργασίες
Μεταδιδακτορική Έρευνα - Σπουδές
ΧΡΗΣΙΜΑ
Αρχείο Ανακοινώσεων
Γραμματεία & Έντυπα
Πρόσβαση στο τμήμα
Φοιτητική μέριμνα
Σπουδές στην Αρτα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πολιτική Ποιότητας
Χρήση & Διαχείριση Δεδομένων
Δεδομένα Ποιότητας
Πιστοποίηση & Αξιολόγηση
Μηχανισμός Παραπόνων/ Ενστάσεων
Δείκτες Ποιότητας (ΟΠΕΣΠ)
Ετήσια Στοχοθεσία
Στρατηγικός Σχεδιασμός
Αξιολογήσεις Διδασκαλίας
Στοιχεία Οργάνωσης, Λειτουργίας και Βιωσιμότητας
Επικοινωνία
ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
/
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
/
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
/
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
/
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Αρχική
ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Επιδίωξη του μαθήματος είναι οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος να:
Έχουν κατανοήσει τις βασικές έννοιες της παιχνιδοποίησης και της χρήσης της σε εφαρμογές.
Έχουν κατανοήσει τα βασικά δομικά στοιχεία ενός συστήματος παιχνιδοποίησης (avatars, κατατάξεις, πόντοι, badges, leaderboards, κτλ.).
Μπορούν να σχεδιάσουν μια διαδικασία παιχνιδοποίησης, χρησιμοποιώντας διάφορα δομικά στοιχεία ώστε να γίνεται ελκυστική η διαδικασία της μάθησης.
Να μπορούν να ενσωματώσουν διαδικασίες παιχνιδοποίησης σε εφαρμογές πληροφορικής.
Γενικές Ικανότητες:
Προαγωγή ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών.
Αυτόνομη εργασία.
Σχεδιασμός και διαχείριση παιχνιδιών για ελκυστικότερη μάθηση.
Ανάπτυξη πρωτότυπων εργαλείων.
Χρήση έτοιμων εργαλείων και ενσωμάτωση τους σε οργανωμένες διαδικασίες μάθησης.
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Παιχνιδοποίηση και παιχνίδια.
Σκέψη παιχνιδοποίησης.
Συμπεριφορισμός: όρια και εναλλακτικές λύσεις.
Framework και Επιλογές σχεδίασης.
Παιχνιδοποίηση στις επιχειρήσεις.
Αλλαγές στη συμπεριφορά – Κοινωνικές επιπτώσεις.
Προβλήματα-κίνδυνοι.
Το μέλλον
Facebook
Instagram
Tweeter
Linkedin
Youtube