Χρησιμοποιούμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας. Οκ Συμφωνώ!

ΠΑΙΧΝΙΔΟΠΟΙΗΣΗ

Μαθησιακά Αποτελέσματα:


Επιδίωξη του μαθήματος είναι οι φοιτητές μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος να:

  • Έχουν κατανοήσει τις βασικές έννοιες της παιχνιδοποίησης και της χρήσης της σε εφαρμογές.
  • Έχουν κατανοήσει τα βασικά δομικά στοιχεία ενός συστήματος παιχνιδοποίησης (avatars, κατατάξεις, πόντοι, badges, leaderboards, κτλ.).
  • Μπορούν να σχεδιάσουν μια διαδικασία παιχνιδοποίησης, χρησιμοποιώντας διάφορα δομικά στοιχεία ώστε να γίνεται ελκυστική η διαδικασία της μάθησης.
  • Να μπορούν να ενσωματώσουν διαδικασίες παιχνιδοποίησης σε εφαρμογές πληροφορικής.



Γενικές Ικανότητες:


  • Προαγωγή ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
  • Παραγωγή νέων ερευνητικών ιδεών.
  • Αυτόνομη εργασία.
  • Σχεδιασμός και διαχείριση παιχνιδιών για ελκυστικότερη μάθηση.
  • Ανάπτυξη πρωτότυπων εργαλείων.
  • Χρήση έτοιμων εργαλείων και ενσωμάτωση τους σε οργανωμένες διαδικασίες μάθησης.



Περιεχόμενο Μαθήματος:


  • Παιχνιδοποίηση και παιχνίδια.
  • Σκέψη παιχνιδοποίησης.
  • Συμπεριφορισμός: όρια και εναλλακτικές λύσεις.
  • Framework και Επιλογές σχεδίασης.
  • Παιχνιδοποίηση στις επιχειρήσεις.
  • Αλλαγές στη συμπεριφορά – Κοινωνικές επιπτώσεις.
  • Προβλήματα-κίνδυνοι.
  • Το μέλλον