We use cookies to analyze our traffic. If you continue to use our website, you consent to the use of our cookies.
Ok I agree!
University
of Ioannina
THE DEPARTMENT
The aim of the Department
Actions
Social Responsibility
Support for Students with Needs (SEN)
Research Projects
Educational Workshop
EDUCATION
Organization
Informatics & Telecommunications (NPS)
Lifelong education
First year students
Partnerships
Student care
Quality Policy
Certification & Evaluation
RESEARCH
Members
Obtaining a University Degree
Data Use & Management
Students
USEFUL
SECRETARIAT
Qualifying Examinations
Postgraduate Studies Programmes
Research Laboratories
Secretariat & Forms
IEK Qualifying Examinations
QUALITY ASSURANCE
Secretariat
Quality indicators (QPIs)
Examination Regulation
NEW STUDENTS
/
STUDENTS
/
PROFESSORS
/
SECRETARIAT
/
ALUMNI
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Home
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Επιδίωξη του μαθήματος είναι οι φοιτητές μετά το τέλος του να είναι σε θέση:
Να κατανοούν και να εφαρμόζουν διαδικασίες εκπαιδευτικού σχεδιασμού (instructional design) στην δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου.
Να αντιλαμβάνονται την συνεισφορά και τις προσεγγίσεις των διαφόρων σύγχρονων θεωριών μάθησης στην ανάπτυξη εξ αποστάσεως εκπαιδευτικού υλικού.
Να κατανοούν και να χρησιμοποιούν αποδεδειγμένες πρακτικές που βοηθούν και ενισχύουν την μάθηση και την παρουσίαση εκπαιδευτικού περιεχομένου.
Να χρησιμοποιούν και να διαχειρίζονται συστήματα διαχείρισης μάθησης (Learning Management Systems) όπως το moodle ή/και το open-eclass.
Να κατανοούν την ανάγκη χρήσης διαφορετικών μέσων παρουσίασης και διαφορετικών τρόπων αποτίμησης της μάθησης (assessment).
Γενικές Ικανότητες:
Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών.
Λήψη αποφάσεων.
Αυτόνομη εργασία.
Ομαδική Εργασία.
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Εισαγωγή στην ηλεκτρονική μάθηση ή εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Σύγχρονη εναντίον ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης και MOOC.
Γρήγορη σχεδίαση (μαθησιακοί στόχοι και αντικείμενα εκμάθησης).
Αρχές ηλεκτρονικής μάθησης (πολυμέσα, συνοχή, πλεονασμός,εξατομίκευση κ.λπ.).
Δοκιμές.
Παιχνίδια και προσομοιώσεις.
Διαχείριση του Moodle. Δραστηριότητες Moodle.
Ειδικά θέματα HTML5, Εργαλεία συγγραφής και Τεχνολογίες πολυμέσων.
Facebook
Instagram
Tweeter
Linkedin
Youtube