Χρησιμοποιούμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας. Οκ Συμφωνώ!
Για τη βελτίωση της λειτουργίας του Τμήματος τίθεται σε λειτουργία η διαδικασία υποβολής και διαχείρισης παραπόνων των φοιτητών και φοιτητριών του Τμήματος Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών. Η συγκεκριμένη διαδικασία αφορά σε όλα τα παράπονα που άπτονται της ποιότητας των παρεχόμενων από το Τμήμα εκπαιδευτικών και διοικητικών υπηρεσιών.
Ο φοιτητής επιλέγει αν έχει να εκφράσει ή να αναφέρει ένα παράπονο είτε για Διδακτικά θέματα είτε για Διαδικαστικά θέματα. Ενδεικτικά θέματα που αφορούν τις δύο κατηγορίες αναφέρονται παρακάτω.