Χρησιμοποιούμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας. Οκ Συμφωνώ!
Κύριος στόχος του μαθήματος, είναι οι φοιτητές να αποκτήσουν τη βασική τεχνογνωσία ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάσουν, να αναπτύξουν, να συντηρήσουν αλλά και να αναβαθμίσουν εφαρμογές πολυμέσων.
Η Επεξεργασία και παραγωγή συγκεκριμένου πολυμεσικού προϊόντος.
Η εμπειρία στην διαδικασία σχεδίασης πολυμεσικής εφαρμογής.
Η αξιολόγηση των εφαρμογών πολυμέσων.
Η επαφή με αποθηκευτικά μέσα και πραγματική διαδικασία παραγωγής πολυμεσικών προϊόντων.
Γενικές Ικανότητες:
Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:
Αυτόνομη εργασία.
Ομαδική εργασία.
Εργασία σε διεθνές περιβάλλον.
Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον.
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Οι Εφαρμογές των Πολυμέσων: Ταξινόμηση Των Εφαρμογών Πολυμέσων (Ενός Χρήστη, Πολλών Χρηστών, Περιγραφή Μερικών Δικτυακών Εφαρμογών Πολυμέσων, Audio-Video Interpersonal Εφαρμογές, Εφαρμογές Μοιραζόμενου Χώρου Εργασίας).
Εκπαίδευση (training), Οικονομικά Οφέλη, Παιδεία (education), Περίπτερα (kiosks), Τα Πολυμέσα στο Γραφείο, Τα Πολυμέσα στο Σπίτι Ανάπτυξη Εφαρμογών Πολυμέσων Ιδιαιτερότητες των Εφαρμογών Πολυμέσων.
Μεθοδολογία Ανάπτυξης.
Ανάλυση και Σχεδιασμός..
Δημιουργία του Υλικού
Συντήρηση.
Εργαλεία Ανάπτυξης Εφαρμογών Πολυμέσων (Κατηγορίες Εργαλείων που Χρησιμοποιούνται, Εργαλεία Ανάπτυξης Εφαρμογών Πολυμέσων, Κλασσικές Γλώσσες Προγραμματισμού και Πολυμέσα).
Virtual Reality & VRML (Ιστορική Εξέλιξη, Τρόπος λειτουργίας Virtula Reality, Εντολές και παράμετροι της VRML, Εφαρμογές της Virtual Reality, Πηγές της Virtual Reality).
Εργαστήριο μαθήματος: Στο εργαστήριο για την επίτευξη των σκοπών μπορεί να χρησιμοποιηθούν χαρακτηριστικά εφαρμογές όπως: εφαρμογή συγγραφής Πολυμέσων (πχ Director, Authorware, Flash) για εργαστηριακή χρήση ή (πχ 3 D Studio)