Χρησιμοποιούμε cookies για την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας.
Οκ Συμφωνώ!
Πανεπιστήμιο
Ιωαννίνων
ΤΟ ΤΜΗΜΑ
Χαιρετισμός Κοσμήτορα
Στόχος του Τμήματος
Οργάνωση
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
Προσωπικό
Κοινωνική Ευθύνη
Δράσεις
ΣΠΟΥΔΕΣ
Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών (ΝΠΣ)
Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (ΠΠΣ)
Διεθνείς Συνεργασίες (Erasmus+)
Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών
Εκπόνηση Διδακτορικών Διατριβών
Δια βίου εκπαίδευση
Επαγγελματικα Δικαιωματα
Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο
ΕΡΕΥΝΑ
Ερευνητικά Εργαστήρια
Ερευνητικά Έργα
Συνεργασίες
Μεταδιδακτορική Έρευνα - Σπουδές
ΧΡΗΣΙΜΑ
Αρχείο Ανακοινώσεων
Γραμματεία & Έντυπα
Πρόσβαση στο τμήμα
Φοιτητική μέριμνα
Σπουδές στην Αρτα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πολιτική Ποιότητας
Χρήση & Διαχείριση Δεδομένων
Δεδομένα Ποιότητας
Πιστοποίηση & Αξιολόγηση
Μηχανισμός Παραπόνων/ Ενστάσεων
Δείκτες Ποιότητας (ΟΠΕΣΠ)
Ετήσια Στοχοθεσία
Στρατηγικός Σχεδιασμός
Αξιολογήσεις Διδασκαλίας
Στοιχεία Οργάνωσης, Λειτουργίας και Βιωσιμότητας
Επικοινωνία
ΠΡΩΤΟΕΤΕΙΣ
/
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
/
ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
/
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ
/
ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Αρχική
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Οι μαθησιακοί στόχοι το μαθήματος συνοψίζονται στα εξής:
Να δημιουργεί ένα απλό έγγραφο απαιτήσεων λογισμικού.
Να αναλύει απαιτήσεις λογισμικού και να σχεδιάζει αντικειμενοστραφές λογισμικό, χρησιμοποιώντας τεχνικές ανάλυσης και μοντέλα UML.
Να υλοποιεί τον σχεδιασμό σε αντικειμενοστραφή γλώσσα..
Ο φοιτητής θα γνωρίζει επίσης αρχές και μεθόδους ευέλικτης ανάπτυξης λογισμικού.
Γενικές Ικανότητες:
Οι ικανότητες που πρέπει να αποκτήσει ο πτυχιούχος και στις οποίες αποσκοπεί το μάθημα είναι:
Αυτόνομη εργασία.
Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης.
Εισαγωγή στην διαχείριση έργων ανάπτυξης λογισμικού.
Περιεχόμενο Μαθήματος:
Δραστηριότητες ανάπτυξης λογισμικού.
Επαναληπτικές διαδικασίες σε αντιπαραβολή με την διαδικασία καταρράκτη, ευέλικτες διαδικασίες, συζήτηση των αρχών του.
Μανιφέστου για την ευέλικτη ανάπτυξη λογισμικού.
Σύντομη εισαγωγή στο Scrum και τον ακραίο προγραμματισμό.
Τεχνολογία απαιτήσεων: δραστηριότητες διαχείρισης απαιτήσεων.
Αρχές καλών απαιτήσεων και καλού εγγράφου απαιτήσεων.
Μοντέλα απαιτήσεων, λειτουργικές και μη λειτουργικές απαιτήσεις, περιπτώσεις χρήσης, ιστορίες χρηστών.
Μοντέλα UML με έμφαση στα διαγράμματα δραστηριοτήτων, κατάστασης, κλάσεων, αντικειμένων, και ακολουθίας.
Μετατροπή του σχεδιασμού με διαγράμματα κλάσεων και ακολουθίας σε υλοποίηση με αντικειμενοστραφή γλώσσα.
Τεχνικές ανάλυσης απαιτήσεων λογισμικού για την δημιουργία μοντέλου κλάσεων, γλωσσική ανάλυση.
Κλάσεις, αρμοδιότητες και συνεργασίες.
Κατηγορίες κλάσεων ορίου, ελέγχου, και οντότητας.
Εισαγωγική συζήτηση αρχών αντικειμενοστραφούς ανάπτυξης και πρακτικών καλού προγραμματισμού.
Απλό παράδειγμα αντικειμενοστραφούς ανάπτυξης με UML, από την δημιουργία της απαίτησης ως την υλοποίηση σε αντικειμενοστραφή γλώσσα.
Καθοδηγούμενη διδασκαλία της υλοποίησης αυτού του παραδείγματος στο εργαστήριο.
Καθοδήγηση προαιρετικού μικρού ατομικού έργου ανάπτυξης λογισμικού.
Facebook
Instagram
Tweeter
Linkedin
Youtube